Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Être et avoir un corps: Corps quotidien, corps scenique

  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 56,84 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Cette recherche théorico-empirique désarticule le corps et l"étudie dans ses dimensions anthropologique, anatomophysiologique, neuroscientifique, scénique. Entre anthropologie théātrale et théātre anthropologique, les liens entre corps quotidien et corps scénique sont examinés.

Cette recherche théorico-empirique désarticule le corps et l"étudie dans ses dimensions anthropologique, anatomophysiologique, neuroscientifique, scénique. Le jeu est dans la comédie sociale et le comédien le transporte sur la scčne. Les rōles dépendent de la structure de la société, de la place de l"acteur et de son individualité. Ils évoluent selon des facteurs extérieurs et intérieurs ą l"humain. Certains acteurs s"approprient plus facilement leur rōle que d"autres, épousent gestuelle et discours de chaque classe, abandonnent un costume pour en revźtir un autre. Le théātre est le domaine qui érige ce jeu des rōles en profession. Dčs lors, l"interrogation sur la latitude du comédien ą jouer requiert une contextualisation et appelle la question de l"inné et de l"acquis. L"humain joue-t-il d"emblée ou apprend-il ą jouer ? Dans quelle mesure le corps est-il un instrument expressif théātral et social?

Corps - Instrument - Comédien - Théātre - Anthropologie - Mouvement - Geste - Mimesis