Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 42,38 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
Öffentlich PfarrerIn sein: Zur medialen Formatierung religioser Kommunikation
  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 13-Nov-2024
  • Izdevniecība: W. Kohlhammer GmbH
  • Valoda: ger
  • ISBN-13: 9783170452718
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

PfarrerInnen und andere religiƶse AkteurInnen sind in Social Media prƤsent. Im Rahmen der verschiedenen Plattformlogiken stellen sie sich und ihren Beruf vor und haben den Anspruch, pastorale Kernaufgaben wie Verkündigung und Seelsorge wahrzunehmen. Der Band widmet sich diesen PrƤsenzen und fragt, wie sie neu zu einer (Selbst-)Reflexion des Bildes von PfarrerInnen anregen, insbesondere angesichts des Ɩffentlichkeitscharakters der Medien. Über den pastoraltheologischen Kontext hinaus nehmen die BeitrƤge auch christliches und muslimisches Influencing im weiteren Sinne, freie RitualanbieterInnen und alltƤgliche NutzerInnen in den Blick.