nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
Introduction. PART 1: Concepts and Theories What is Public Relations Definitions and disciplinary boundaries
1. Defining Public Relations
2. Models, Role and Scope of Public relations
3. Public Relations Practitioner Roles
4. Public Relations and Communications Strategy
5. Public Relations Ethics and professional standards (Melanie Powell) PART 2: PR Applications and Specialisms
6. Corporate Communication
7. Public Relations and Marketing
8. Internal/Employee Communication (Carl Holloway)
9. Crisis Management
10. Public Relations and Public Affairs (Peter Osborne)
11. International Public Relations
12. Public Relations and Social Media (Rebecca Dickenson and Natalie Elvin)