Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Academic Discourse Socialization: Case Study on Multilingual Learners

  • Formāts: EPUB+DRM
  • Izdošanas datums: 16-May-2022
  • Izdevniecība: Lexington Books
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781793639653
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 43,83 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: EPUB+DRM
  • Izdošanas datums: 16-May-2022
  • Izdevniecība: Lexington Books
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781793639653

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

"In this book, Yutaka Fujieda illustrates how multilingual learners extend substantial efforts to tackle academic discourses and navigate their academic identities. This book provides profound insights into the processes and practices of academic literacy socialization in various learning contexts"--

In this book, Yutaka Fujieda illustrates how multilingual learners extend substantial efforts to tackle academic discourses and navigate their academic identities. This book provides profound insights into the processes and practices of academic literacy socialization in various learning contexts.

Acknowledgments vii
Introduction 1(8)
PART I THEORIES OF THE STUDY AND METHODS
1 Academic Literacy Socialization
9(24)
PART II CASES OF ADS OF SEVEN MULTILINGUAL LEARNERS
2 Case Descriptions of Academic Literacy Socialization
33(36)
3 Cross-Case Analysis of ADS
69(26)
PART III DISUCSSION AND SUMMARY
4 Discussion and Implications
95(14)
5 Summary
109(6)
Bibliography 115(8)
Index 123(4)
About the Author 127
Yutaka Fujieda is professor in the Department of International Social Studies at Kyoai Gakuen University.