Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 3,37 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: EPUB+DRM
  • Izdošanas datums: 20-May-2013
  • Izdevniecība: USC Annenberg Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781625171764

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

USC Annenberg Press has published The Politics of Academic Labor in Communication Studies, edited by Jonathan Stere. This collection features the work of 21 authors who raise difficult questions about academic labor in the field of communication studies. Twenty-one authors take on difficult questions around academic labor in communication studies: from defunding of universities to the real dilemmas facing administrators; from the changing politics of careers to the ways that gender and class play out for faculty and students; from the types of work that get published and promoted to the tyranny of PowerPoint; from the politics of fundraising, to the devolution of administration, to the role of unions in universities. The authors provide plenty of proposals and programs for change, from small but meaningful gestures to activist programs for pedagogy and research, to massive proposals for organizing ourselves and transforming the ways our departments and fields do business. In the process, they raise even more provocative questions. Contributors include Sarah Banet-Weiser, Fernando Delgado, Thomas Discenna, Michael Griffin, Jayson Harsin, Mark Hayward, Alex Juhasz, Kembrew McLeod, Kathleen F. McConnell, Toby Miller, Michael Z. Newman, Amy Pason, Victor Pickard, Michelle Rodino-Colocino, Joel Saxe, Carol Stabile, Ted Striphas, Ira Wagman and two chairs who elected to remain anonymous so they could tell their stories candidly.