nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
List of figures; List of tables; Acknowledgements;
1. Academic Discourse as a Social, Global, and Multilingual Discourse;
2. Academic writing, evaluation, and reader engagement in the English, French, and Spanish research article;
3. Corpus-based contrastive analysis: theoretical foundations and applications;
4. A corpus-based contrastive analysis of direct and indirect questions in English, French, and Spanish;
5. Corpus-based contrastive analysis of question use as a shared rhetorical feature of reader engagement in English, French, and Spanish;
6. Corpus-based contrastive analysis of question function as a shared rhetorical feature of reader engagement in English, French, and Spanish: Part I; 7 Corpus-based contrastive analysis of question function as a shared rhetorical feature of reader engagement in English, French, and Spanish: Part II;
8. Questions as reader engagement in English, French and Spanish: discussion of findings;
9. Closing Remarks; Index