Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Acquisition of Reading Skills (1986): Cultural Constraints and Cognitive Universals

  • Formāts: 180 pages
  • Sērija : Routledge Revivals
  • Izdošanas datums: 03-Oct-2017
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781351385763
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 40,06 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 180 pages
  • Sērija : Routledge Revivals
  • Izdošanas datums: 03-Oct-2017
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781351385763

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Originally published in 1986.

In literate societies around the world, children begin instruction in reading somewhere between the ages of five and seven years. On one level their tasks are very similar – learn the sound-symbol relationship of their languages and apply their linguistic and cognitive skills to gain meaning from print. On another level their tasks seem to vary – orthographies and sound-symbol relationships differ, and cultures’ attitude towards reading and children’s motivation to achieve range widely.

This book considers both universal and culturally constrained aspects of the process of learning to read, with the first four chapters exemplifying cognitive universal approaches to reading, and the last four highlighting cultural constraints. It will be of use to researchers and students, as well as teachers requiring an insight into how reading skills are acquired.

Introduction, Foorman.
1. Cognitive and Linguistic Components of Reading
Ability, Perfetti.
2. Some Reflections of Verbal Efficiency Theory, Ghatala.
3. Phonological Skills and Learning to Read and Write, Bryant.
4.
Phonological Skills and Learning to Read and Write: Reactions and
Implications, Rosner.
5. How do Japanese Children Learn to Read?:
Orthographic and Eco-Cultural Variables, Hatano.
6. Non-Alphabetic Codes in
Learning to Read: The Case of the Japanese, Foorman.
7. Beginning Reading in
Chinese and English, Lee, Stigler, Stevenson.
8. The Reading Achievement
Game: Cognitive Universals and Cultural Restraints, Siegel.
Barbara R. Foorman, Alexander W. Siegel