nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
Introduction | 1 | (10) | |
Chapter 1 Agency, Change and the Generation of Actionable Knowledge | 11 | (20) | |
Chapter 2 Doing Action Research Differently | 31 | (31) | |
Chapter 3 Action Research from the Inside: a Teacher's Experience | 62 | (27) | |
Chapter 4 Action Research and Radical Change in Schools | 89 | (23) | |
Chapter 5 Action Research for Organizational Development in Higher Education | 112 | (18) | |
Chapter 6 Action Research in a Partnership between Regional Companies and a University | 130 | (23) | |
Chapter 7 Action Research in the Evaluation of a National Programme | 153 | (22) | |
Chapter 8 Action Research and Innovative Pedagogies with ICT | 175 | (21) | |
Chapter 9 Reflections on the Process of Writing this Book and its Purposes | 196 | (4) | |
References | 200 | (13) | |
Index | 213 |