Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Adapting to Teaching and Learning in Open-Plan Schools

  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 26-Nov-2014
  • Izdevniecība: Brill
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9789462098244
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 38,06 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 26-Nov-2014
  • Izdevniecība: Brill
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9789462098244
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Education researchers report the results of the three-year Australian Research Council study Improving Regional Secondary Students' Learning and Wellbeing, conducted from 2011 through 2013. A group of local educators in the city of Bendigo devised a plan to provide a more effective, innovative, and future-oriented secondary education for a cohort of over 3,000 predominantly low socio-economic status students. The focus is on teacher and student adaptation to the idea and practice of an up-scaled learning community in a setting that includes an open-plan layout, curriculum reform, differentiated and personalized learning, and closer links to the community. Annotation ©2015 Ringgold, Inc., Portland, OR (protoview.com)