Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Addressing Difficult Situations in Foreign-Language Learning: Confusion, Impoliteness, and Hostility

(Lecturer in Pragmatics, Discourse Analysis and Sociolinguistics at la Universidad de Guadalajara, Guadalajara, Mexico)
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 48,83 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book examines a neglected area of foreign-language teaching and learning: difficult and aggressive situations. The author presents the real-life experiences of language users and analyses how these individuals have dealt with confusion, impoliteness and hostility in target-language contexts in the United States, Canada and the United Kingdom and within their home country. By constructing a student-centred pedagogical model around the data collected, the author considers the choices available to language learners in difficult situations, as well as tools for language learners to develop pragmalinguistic and sociopragmatic resources.

Acknowledgements vi
1 Introduction
1(14)
2 Choice: Importance of Face and Stance
15(28)
3 Facing Up to Difficult Situations: Confronting Confusion
43(36)
4 Impoliteness: Positionality and Adopting a Stance
79(38)
5 Hostile and Aggressive Situations: Formulating a Response
117(32)
6 Pedagogy: Raising Awareness and Stance-Taking
149(24)
7 Conclusion
173(6)
Appendix 1 Questionnaire: Negative Incidents 179(1)
Appendix 2 Questionnaire: Impolite/Rude Incidents 180(1)
Appendix 3 Questionnaire: Hostile Incidents 181(1)
References 182(11)
Index 193
Gerrard Mugford is a Senior Lecturer in the Modern Languages Department at the Universidad de Guadalajara, Mexico.