Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Addressing the Needs of an Aging Population Through Health Professions Education: Proceedings of a Workshop

  • Formāts: 116 pages
  • Izdošanas datums: 12-Oct-2023
  • Izdevniecība: National Academies Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780309706070
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 23,78 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 116 pages
  • Izdošanas datums: 12-Oct-2023
  • Izdevniecība: National Academies Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780309706070

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

The National Academies Global Forum on Innovation in Health Professional Education hosted a Fall 2022 workshop series to explore the various needs of an aging population and an ideal health workforce with the numbers and skillset to match those needs. Discussions included the composition of the intended health workforce, training requirements for each level of care provider, who would provide the training and education, and in what setting the training would take place. Given these considerations and learner reluctance to work with elder adults, implementation science was introduced as a path forward. Implementation science is the study of methods and strategies that facilitate the use of evidence-based practice and research into regular use by practitioners and policymakers. This proceedings document summarizes workshop discussions.

Table of Contents



Front Matter 1 Introduction and Framing of the Issues 2 Exploring What Matters Most in Working with Older Adults 3 Supply and Demand: Is the Workforce Prepared to Meet the Needs of Older Adults? 4 Addressing the Gap 5 Making It Happen with Implementation Science Appendix A: References Appendix B: Members of the Global Forum on Innovation in Health Professional Education Appendix C: Workshop Agenda Appendix D: Planning Committee and Speaker Biographies