nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
PART 1 Adult Learning 1. Introduction to Adult Learning
2. Exploring the World of Learning Theory
3. Andragogy: A Theory of Adult Learning
4. The Andragogical Process Model for Learning
5. Andragogy in Practice PART 2 The Backdrop of Learning and Teaching Theories 6. Theories of Learning
7. Theories of Teaching
8. Adult Learning Within Human Resource Development PART 3 Advancements in Adult Learning
9. New Perspectives on Andragogy
10. Beyond Andragogy
11. Diversity, Equity, Inclusion, and Belonging in Adult Education
12. Neuroscience and Andragogy
13. Andragogy and Adult Online Learning
14. Effective Computer-Based Instruction for Adults PART 4 International and Future Perspectives on Andragogy 15. European Perspectives on Adult Learning (Contributed by John A. Henschke and Mary Cooper) 16. Andragogy: International History, Meaning, Context, and Function (contributed by Jost Reischmann) 17. The Future of Andragogy Part 5 Tools and Resources for Implementing Andragogy 18. Andragogical Learner Analysis Using the Andragogy in Practice Framework
19. Andragogy in Practice Inventory (contributed by Reid A. Bates) 20. Guidelines for the Using Learning Contracts
21. Core Competency Diagnostic and Planning Guide
22. Personal Adult Learning Style Inventory