Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: AI-Generated Popular Culture: A Semiotic Perspective

  • Formāts: EPUB+DRM
  • Izdošanas datums: 22-Mar-2024
  • Izdevniecība: Palgrave Macmillan
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783031547522
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 130,85 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: EPUB+DRM
  • Izdošanas datums: 22-Mar-2024
  • Izdevniecība: Palgrave Macmillan
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783031547522

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book gives a general overview of Artificial Intelligence as it is impacting on the world of the arts and culture. What is AI-generated pop culture? What does a movie, a musical work, a novel, or song created entirely by a generative AI imply in terms of our notions of creativity? What is the semiotic dynamic (the meaning-making impulse that humans imprint in sign and textual forms) that is involved in an AI-produced work? No comprehensive treatment exists of the profound implications that AI-generated pop culture entails, including how it might affect cultural evolution and how we interpret artistic artifacts. Such a treatment is critical at this moment, and this book aims to fill this gap.

1. AI, Popular Culture, Semiotics.-
2. AI-Generated Literature.-
3. AI-Generated Cinema.-
4. AI-Generated Music.-
5. AI in the Mass Media.-
6. AI-Generated Art.-
7. AI in Marketing and Advertising.-
8. AI and Gaming Culture.-
9. Simulacrum Culture.-
10. AI and the Future of Popular Culture.


Marcel Danesi is Professor Emeritus of Semiotics and Linguistic Anthropology at the University of Toronto. He is known for his work in language, communications and semiotics and is Director of the program in semiotics and communication theory.