Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: AI Revolution: Driving Business Innovation and Research: Volume 2

Edited by
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 190,34 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This comprehensive book explores the transformative role of artificial intelligence (AI) in business innovation and research. It provides a solid foundation in AI technologies, such as machine learning, natural language processing, and computer vision, and examines how they reshape business models and revolutionize industries. The book highlights the strategic implications of AI in enhancing customer experience, optimizing operations, and enabling data-driven decision-making. It explores the integration of AI with emerging trends like IoT, blockchain, and cloud computing for innovation. The role of AI in advancing scientific discovery and academic research is also explored, addressing challenges and opportunities in AI-driven methodologies. Organizational and ethical dimensions of AI implementation are considered, including talent acquisition, skills development, and data governance. Real-world case studies showcase AI's transformative power across diverse industries. This forward-thinking guide equips academics, researchers, and business leaders with knowledge and insights to harness the potential of AI and contribute to innovation and research.

The Rise of AI: Transforming the Business Landscape.- Enhancing Customer
Experience with AI.- Data-Driven Decision-Making: Insights and
Analytics.- Digital Transformation: Accelerating Organizational Success in
the Digital Age.- The Role of Artificial Intelligence in Business Strategy
and Decision Making.- Blockchain Technology: Revolutionizing Trust and
Transparency in Supply Chains.- Data Analytics and Business Intelligence:
Unveiling Insights for Competitive Advantage.- Cybersecurity: Safeguarding
Businesses in the Digital Landscape.- The Internet of Things (IoT): Bridging
the Physical and Digital Worlds.