Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Albrecht Durer and the Depiction of Cultural Differences in Renaissance Europe

(Cal Poly Humboldt, USA)
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 52,59 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book provides a comprehensive assessment of Dürers depictions of human diversity, focusing particularly on his depictions of figures from outside his Western European milieu.

Heather Madar contextualizes those depictions within their broader artistic and historical context and assesses them in light of current theories about early modern concepts of cultural, ethnic, religious and racial diversity. The book also explores Dürers connections with contemporaries, his later legacy with respect to his imagery of the other and the broader significance of Nuremberg to early modern engagements with the world beyond Europe.

The book will be of interest to scholars working in art history, Renaissance studies and Renaissance history.
Introduction
1. From Saracen to Turk: Dürer and the Origins of Ottoman
Imagery in German Renaissance Art
2. Ottoman, Mamluk and Roman: Dress and
Identity in Dürers Art After 1495
3. Ottomans as Ottomans: Portraiture,
Genre and Polemical Imagery
4. Black Ottomans and Black Mamluks: Racial
Difference in Dürers Depictions of Muslim Figures
5. Katharina and Portrait
of an African Man: Black Presence in Renaissance Europe Conclusion
Heather Madar is Professor at Cal Poly Humboldt, USA