Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Algorithmic Game Theory: 16th International Symposium, SAGT 2023, Egham, UK, September 4-7, 2023, Proceedings

  • Formāts: EPUB+DRM
  • Sērija : Lecture Notes in Computer Science 14238
  • Izdošanas datums: 03-Sep-2023
  • Izdevniecība: Springer International Publishing AG
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783031432545
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 83,27 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: EPUB+DRM
  • Sērija : Lecture Notes in Computer Science 14238
  • Izdošanas datums: 03-Sep-2023
  • Izdevniecība: Springer International Publishing AG
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783031432545

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book constitutes the proceedings of the 16th International Symposium on Algorithmic Game Theory, SAGT 2023, which took place in Egham, UK, in September 2023. 

The 26 full papers included in this book were carefully reviewed and selected from 59 submissions. They were organized in topical sections as follows: ?computational aspects and efficiency in games; computational social choice; fair division; matching and mechanism design.

Computational Aspects and Efficiency in Games.- Computational Social
Choice.- Fair Division.- Matching and Mechanism Design.