Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: All Business Is Personal: One Medical's Human-Centered, Technology-Powered Approach to Customer Engagement

  • Formāts: 256 pages
  • Izdošanas datums: 13-May-2025
  • Izdevniecība: Matt Holt Books
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781637746776
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 15,39 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 256 pages
  • Izdošanas datums: 13-May-2025
  • Izdevniecība: Matt Holt Books
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781637746776

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

From organizational consultant and bestselling author Joseph Michelli, a close look at the groundbreaking practices at Amazon’s One Medical, revealing the key strategies that make them a revolutionary force in healthcare and an inspiration for all industries.

What if every business owner or manager could combine cutting-edge technology with the warmth of personal connection to keep customers coming back for more and sending their friends and family?

Drawing lessons from the industry-leading business practices at One Medical, a brand transforming the customer experience in healthcare, All Business Is Personal gives readers tools to blend the powerful benefits of today’s rapidly improving technology with individuals’ unique talents, all in the name of providing only the best for their customers. Readers will learn:
  • How to increase the value provided to colleagues, customers, and business partners
  • Examples of how to make the customer experience easier, more accessible, and more successful
  • An iterative process for thoughtfully designing the customer experience
  • The importance of growing your people first before growing your business to develop a sustainable and high-performing organization

All Business Is Personal is your roadmap for blending people and technology to elevate the employee and customer experiences, drive repeat business, garner word-of-mouth referrals, and ensure sustainable organic growth.