nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
List of Plates
List of Figures
Acknowledgements
Abbreviations
1. Introduction
2. The Left Bank of the Tiber: Americans in Rome
3. The Great Collage: Eleanor Clark, Eugene Berman and the postwar Viaggio in Italia
4. Adventurers: The Rome-New York Art Foundation, 1957-61
5. A New Pictorial Form
6. Eggheads: Carlyle Brown, Corrado Cagli, Pavel Tchelitchew, and Mutations of Surrealism
7. Conflicting Loyalties: Philip Guston, Piero Dorazio, and Abstraction Between Rome and New York
8. Extremities: Paul Thek
Appendix: American Artists Living or Traveling in Postwar Italy
Notes
Index