nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
List of Figures
ix
List of Tables
xi
Acknowledgements
xiii
SECTION I
Motivation and Background
1
1 A Linguistic Perspective on Knowledge-Building 3
2 A Multistratal Perspective on Knowledge-Building 23
SECTION II
Describing Ideational Discourse Semantics
53
3 Entity 55
4 Dimensionality 80
5 Figure 91
6 Grammatical Metaphor 114
7 Sequence, Activity and Field 145
SECTION III
Knowledge-Building in Undergraduate Biology
163
8 A Static Perspective: Construing Taxonomy 165
9 A Dynamic Perspective: Construing Activities 194
Contents
viii Contents
SECTION IV
Conclusion
225
10 Describing Language, Describing Knowledge 227
Bibliography
241
Appendix A Data Texts and Their Subject Areas
253
Appendix B Sample Texts and Genre Analysis
255
Appendix C List of Symbols and Abbreviations
265
Appendix D Annotations
267
Index
268