Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

Analysis of the impact of TV advertisements on buying behaviour of teenagers [Mīkstie vāki]

  • Formāts: Paperback / softback, 312 pages, height x width x depth: 229x152x18 mm, weight: 461 g
  • Izdošanas datums: 04-Feb-2023
  • Izdevniecība: Cengage Learning EMEA
  • ISBN-10: 0418111278
  • ISBN-13: 9780418111277
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Mīkstie vāki
  • Cena: 41,70 €
  • Grāmatu piegādes laiks ir 3-4 nedēļas, ja grāmata ir uz vietas izdevniecības noliktavā. Ja izdevējam nepieciešams publicēt jaunu tirāžu, grāmatas piegāde var aizkavēties.
  • Daudzums:
  • Ielikt grozā
  • Piegādes laiks - 4-6 nedēļas
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Formāts: Paperback / softback, 312 pages, height x width x depth: 229x152x18 mm, weight: 461 g
  • Izdošanas datums: 04-Feb-2023
  • Izdevniecība: Cengage Learning EMEA
  • ISBN-10: 0418111278
  • ISBN-13: 9780418111277
Citas grāmatas par šo tēmu: