Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Analytical Methods of Electroacoustic Music

Edited by (Mary Simoni, University of Michigan, School of Music, USA)
  • Formāts: 312 pages
  • Izdošanas datums: 09-Dec-2005
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781135503284
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 55,09 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 312 pages
  • Izdošanas datums: 09-Dec-2005
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781135503284
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Containing extensive artwork serving as demonstration, as well as downloadable resources with sound and video clips, this collection of essays on electroacoustic music explores the creative possibilities to be found in various forms of musical analysis.

Taking pitch, duration, intensity, and timbre as the four basic elements of music, the authors discuss electroacoustic works and examine:

* the applications of neumes * contemporary staff notation * sound orchestra and score files * time-domain representations * spectrograms.

Taking into consideration both the positive aspects (preservation of the abstract) and negative aspects (creative limitation) of these analytical methods, the authors have created a useful resource for students of electroacoustic music.
Acknowledgments vii
1 Introduction
1(12)
Mary Simoni
2 Visualization of Musical Signals
13(16)
Norman Adams
3 The Intention/Reception Project
29(26)
Leigh Landy
4 Paul Lansky's As If
55(34)
Mary Simoni
5 Alvin Lucier's I am sitting in a room
89(22)
Benjamin Broening
6 Jonathan Harvey's Mortuos Plango, Vivos Voco
111(34)
Michael Clarke
7 Philippe Manoury's Jupiter
145(42)
Andrew May
8 Barry Truax's River run
187(52)
Mara Helmuth
9 Philippe Manoury's Opera K...
239(36)
Momilani Ramstrum
Annotated Bibliography 275(4)
Glossary 279(6)
Contributors 285(6)
Index 291
Mary Simoni is a Professor of Music Technology, Chair of the Department of Performing Arts Technology, and Associate Dean for Technology Initiatives at the University of Michigan in Ann Arbor. The MIT Press, the International Computer Music Association, and Centaur Records have published her music and writings.