Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Analyzing Analytics: Disrupting Journalism One Click at a Time

  • Formāts: 96 pages
  • Sērija : Disruptions
  • Izdošanas datums: 24-May-2019
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780429647208
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 25,04 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 96 pages
  • Sērija : Disruptions
  • Izdošanas datums: 24-May-2019
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780429647208
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Analyzing Analytics: Disrupting Journalism One Click at a Time critically examines how journalists use web analytics in their work and the implications of that use.

Now that web analytics has become deeply embedded in newsrooms, its impact on journalism is even more potent. Documenting the different ways web analytics has disrupted traditional journalism, the book provides a timely review of what we know so far about the place of web analytics in reporting, and maps a future research agenda. It conceptualizes web analytics as an object of journalism where audiences, businesses, technologists, and journalists confront one another, negotiating the contours of digital journalism in the process.

Including newly developed theoretical frameworks as well as case studies and empirical projects, the book is ideal for journalism students, researchers, and professional journalists.

Recenzijas

"An incredibly accessible, critical, global, and in-depth assessment of how web analytics are changing journalism, written by one of the foremost scholars in the field"

Professor Folker Hanusch, PhD, University of Vienna

Preface: acknowledgments and reflections x
1 Disrupting journalism
1(10)
2 Changing audiences
11(12)
3 Overlapping fields
23(13)
4 Journalists adapting
36(16)
5 Changing journalism
52(17)
6 Journalism disrupted
69(10)
Index 79
Edson C. Tandoc Jr. is Assistant Professor in the Wee Kim Wee School of Communication and Information, Nanyang Technological University, Singapore.