Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Anthology for Hearing Rhythm and Meter

(Texas Tech University, USA)
  • Formāts: 270 pages
  • Izdošanas datums: 09-Sep-2019
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781351200820
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 60,10 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 270 pages
  • Izdošanas datums: 09-Sep-2019
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781351200820

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This full-score anthology for Hearing Rhythm and Meter: Analyzing Metrical Consonance and Dissonance in Common-Practice Period Music supports the textbook of the same name, the first book to present a comprehensive course text on advanced analysis of rhythm and meter. From the Baroque to the Romantic era, Hearing Rhythm and Meter emphasizes listening, enabling students to recognize meters and metrical dissonances by type both with and without the score. Found here are masterworks carefully chosen as the ideal context for the presentation of foundational concepts.

PURCHASING OPTIONS

Textbook (Print Paperback): 978-0-8153-8448-9

Textbook (Print Hardback): 978-0-8153-8447-2

Textbook (eBook): 978-1-351-20431-6

Anthology (Print Paperback): 978-0-8153-9176-0

Anthology (Print Hardback): 978-0-367-34924-0

Anthology (eBook): 978-1-351-20083-7

J. S. Bach, Two-Part Inventions, No. 13 in A Minor / J. S. Bach, The
Well-Tempered Clavier, Book I, Fugue in B Major / J. S. Bach, Partita in C
Minor, BWV 826, Sarabande / Ludwig van Beethoven, Piano Sonata F Minor, Op.
2, No. 1, I/ Ludwig van Beethoven, Symphony No. 3 in E-flat Major, I / Ludwig
van Beethoven, Symphony No. 7 in A Major, III, Scherzo / Ludwig van
Beethoven, Symphony No. 9 in D Minor, II, Scherzo / Johannes Brahms,
Variations on a Theme by Haydn / Johannes Brahms, Symphony No. 4 in E Minor,
IV / G. F. Handel, Giulio Cesare, I/6, "Lempio, sleale, indegno" / English
translation of "Lempio, sleale, indegno" / F. J. Haydn, Piano Sonata in C
minor, Hob. XVI: 20, I / F. J. Haydn, Symphony No. 101 in D Major, IV / F. J.
Haydn, Symphony No. 103 in E-flat Major, I / Fanny Hendel, Sechs Lieder, Op.
1, No. 1, "Schwanenlied" / Fanny Hendel, Sechs Lieder, Op. 1, No. 4,
"Mayenlied" / English translations of the Hensel Lieder / W. A. Mozart, Piano
Sonata in B-Flat Major, K. 333, III / W. A. Mozart, String Quintet No. 3, K.
516, III / W. A. Mozart, Symphony No. 40 in G Minor, I / W. A. Mozart,
Symphony No. 40 in G Minor, III, Menuetto / Alessandro Scarlatti, Lhonestą
negli amori, "Gią il sole dal Gange" / English translation of "Gią il sole
dal Gange" / Franz Schubert, "Kennst du das Land?" / English translation of
"Kennst du das Land?" / Robert Schumann, Carnaval, "Eusebius" / Robert
Schumann, String Quartet Op. 41, No. 1, I / Robert Schumann, String Quartet
Op. 41, No. 2, II / Richard Strauss, "Morgen" / English translations of
"Morgen" and "Verborgenheit" / Hugo Wolf, "Verborgenheit"
Matthew Santa is Professor of Music Theory and Chair of the Music Theory and Composition Area at the Texas Tech University School of Music.