Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Art and Craft of PR

  • Formāts: 181 pages
  • Izdošanas datums: 21-Jun-2018
  • Izdevniecība: Distributed by eBookpartnership
  • ISBN-13: 9781915951939
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 7,00 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 181 pages
  • Izdošanas datums: 21-Jun-2018
  • Izdevniecība: Distributed by eBookpartnership
  • ISBN-13: 9781915951939
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book is built around the idea that PR as a communications discipline has no boundaries. It is the PR professional's manual for creating that specific type of mindset and building the necessary skills to meet today's communications challenges, which include mastery of the fundamentals, cultivating unbridled curiosity and creativity, the art of listening, and never losing sight of business objectives. This book will be highly marketable to PR students and novices looking to break into the industry, and to junior and mid-level PR practitioners interested in learning new skills which they can use to gain a creative edge on thier competition.