Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Art in a State of Siege

  • Formāts: 408 pages
  • Izdošanas datums: 04-Feb-2025
  • Izdevniecība: Princeton University Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780691267241
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 31,93 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 408 pages
  • Izdošanas datums: 04-Feb-2025
  • Izdevniecība: Princeton University Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780691267241

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

An art historical epic for dangerous times

What do artworks look like in extreme cases of collective experience? What signals do artists send when enemies are at the city walls and the rule of law breaks down, or when a tyrant suspends the law to attack from inside? Art in a State of Siege tells the story of three compelling images created in dangerous moments and the people who experienced them—from Philip II of Spain to Carl Schmitt—whose panicked gaze turned artworks into omens.

Acclaimed art historian Joseph Koerner reaches back to the eve of iconoclasm and religious warfare to explore the most elusive painting ever painted. In Hieronymus Bosch’s Garden of Delights, enemies are everywhere: Jews and Ottomans at the gates, witches and heretics at home, sins overtaking the mind. Following a paper trail leading from Bosch’s time to World War II, Koerner considers a monumental self-portrait painted by Max Beckmann in 1927. Created when Germany was often governed by emergency decree, this image brazenly claimed to decide Europe’s future—until the Nazis deemed it to be a threat to the German people. For South African artist William Kentridge, Beckmann exemplified “art in a state of siege.” Koerner shows how his work served as beacon during South Africa’s racialist apartheid rule and inspired Kentridge’s breakthrough animations of drawings being made, erased, and remade.

Spanning half a millennium but urgent today, Art in a State of Siege reveals how, in dire straits, art becomes the currency of last resort.