Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Art and the Technosphere: The Platforms of Strings

  • Formāts: 201 pages
  • Izdošanas datums: 14-Jun-2022
  • Izdevniecība: Cambridge Scholars Publishing
  • ISBN-13: 9781527584853
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 117,71 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 201 pages
  • Izdošanas datums: 14-Jun-2022
  • Izdevniecība: Cambridge Scholars Publishing
  • ISBN-13: 9781527584853

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

In the analysis of the relationship between aesthetics and contemporary art, this book investigates hermeneutics, phenomenology and semiotics when it comes to the notion of the image and its new status concerning avant-garde art, which went in the direction of the analysis of posthumanism/transhumanism. Showing that we must begin to think of the aesthetic construction of the worlds, rather than representing the idea in its eternity, it explains that contemporary art from avant-garde procedures of shock, provocation and experiment enters the area of the metatheory of visualization of the event. From the caves, temples, and cathedrals to the museums of contemporary art and, finally, to the event of creation and enjoyment in a digital simulation, a circle of the historical development of art is closed. The problem is no longer about "what" art is, but "how" we should determine the difference between the aesthetic object and artificial life.
arko Pai is a Professor at the University of Zagreb, where he teaches courses in Aesthetics and Visual Studies. He is also Head of the scientific research project "Image Science; Visualization and Contemporary Art" at the Center for Visual Studies in Zagreb. His research interests include theories of globalisation and identities, aesthetics, philosophy of art, philosophy of science, philosophy of politics and visual/media studies. His publications include Theorizing Images (edited with Kreimir Purgar, 2016), Technosphere Vols. 1-5 (2018-2019), White Holes and the Visualization of the Body (2019), Neoliberalism, Oligarchy and the Politics of the Event At the Edge of Chaos (2020), and The Spheres of Existence Three Studies on Kierkegaard (2021).