Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Asymmetries in Acquisition of Interrogative Sentences: The Role of Intervention and Interference

  • Formāts: 230 pages
  • Izdošanas datums: 21-Sep-2022
  • Izdevniecība: Cambridge Scholars Publishing
  • ISBN-13: 9781527587335
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 128,98 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 230 pages
  • Izdošanas datums: 21-Sep-2022
  • Izdevniecība: Cambridge Scholars Publishing
  • ISBN-13: 9781527587335

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Recent research on the acquisition of wh-questions has revealed several developmental asymmetries. Data from an impressive number of studies have provided evidence that some wh-questions are more difficult than others. However, this difficulty has been argued to be subject to differences determined by language specific properties, showing that extending the investigation to as many languages as possible may contribute to a better understanding of the factors which determine the acquisition route of wh-questions and the acquisition of syntax in general. This book offers a chart of the acquisition of wh-questions in child Romanian, investigating the availability of possible developmental asymmetries in the acquisition of wh-questions. It focuses on the production of wh-questions in spontaneous speech and in experimental data, considering the comprehension of wh-questions in spontaneous conversation and in an experimental context. The results of the investigation are used to evaluate the explanatory power of Child Relativized Minimality (CRM) and the AGREE Interference approach (AIA).
Cristina Mni Dinu obtained her MA in Applied Linguistics and her PhD in Language Acquisition from the University of Bucharest. Her current research interests focus primarily on first language acquisition, language learning, and the syntax of Romanian.