Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Attending to Student Success: Understanding the Antecedents, Realities, and Consequences of Absenteeism in Higher Education

  • Formāts: EPUB+DRM
  • Izdošanas datums: 08-Aug-2023
  • Izdevniecība: Lexington Books/Fortress Academic
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781666918328
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 43,83 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: EPUB+DRM
  • Izdošanas datums: 08-Aug-2023
  • Izdevniecība: Lexington Books/Fortress Academic
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781666918328

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

The notion of class attendance has largely been ignored, where students, faculty, and administrators substitute assumptions for empirical evidence. The data is clear: attendance matters, more so than any other known contributor to student success. Yet, policies and practices often overlook these data.

Attending Student Success is a comprehensive guide for building sustainable cultures of student success in higher education, through the use of attendance data. Andrew P. Miller synthesizes decades of research pertaining to the myriad definitions, trends, and strategies of student success efforts. He explores the various perceptions and misconceptions surrounding attendance and illustrates the impetus for using these data to foster student success. Miller then provides guidance to make these data actionable through policy changes, early-alert strategies, and data-informed decision-making for cultural change management.
Acknowledgments

SECTION I: DEFINING THE CONTEXT

Chapter 1: The competing and co-dependent interests in student success

Chapter 2: Defining Attendance: Historical trends and future trajectories

Chapter 3: Attitudes and Assumptions about Absenteeism

SECTION II: DEFINING THE RELATIONSHIPS

Chapter 4: Attendance and Student Success at a macro level

Chapter 5: Attendance and Student Success at a micro level

Chapter 6: A Case Study: Examining the Efficacy of Attendance as a Predictor
of Student Performance

SECTION III: DEFINING THE FUTURE

Chapter 7: Early alerts and interventions for Absenteeism

Chapter 8: Policy & Practice: The competing and co-dependent interests in
recording & reporting upon attendance

Bibliography
Andrew P. Miller is an independent scholar.