Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: On Aunty

3.98/5 (42 ratings by Goodreads)
  • Formāts: EPUB+DRM
  • Sērija : On Series
  • Izdošanas datums: 31-Mar-2020
  • Izdevniecība: Hachette Australia
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780733644511
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 3,84 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: EPUB+DRM
  • Sērija : On Series
  • Izdošanas datums: 31-Mar-2020
  • Izdevniecība: Hachette Australia
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780733644511
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Australia's public broadcaster, 'Aunty', is about to turn 90, yet your ABC has seldom been in this much trouble: budget cuts, ferocious political pressure, sagging staff morale, leadership chaos and hostile commercial rivals.

Meanwhile audiences are deserting broadcast TV and radio. What is the ABC's place in this era of media disruption? Can it reach a younger audience on new platforms while still satisfying its loyal fans?