Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Autographic Design: The Matter of Data in a Self-Inscribing World

  • Formāts: 288 pages
  • Sērija : metaLAB Projects
  • Izdošanas datums: 19-Dec-2023
  • Izdevniecība: MIT Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780262377072
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 60,11 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 288 pages
  • Sērija : metaLAB Projects
  • Izdošanas datums: 19-Dec-2023
  • Izdevniecība: MIT Press
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9780262377072

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

An ambitious vision for design based on the premise that data is material, not abstract.

Data analysis and visualization are crucial tools in today's society, and digital representations have steadily become the default. Yet, more and more often, we find that citizen scientists, environmental activists, and forensic amateurs are using analog methods to present evidence of pollution, climate change, and the spread of disinformation. In this illuminating book, Dietmar Offenhuber presents a model for these practices, a model to make data generation accountable: autographic design.

Autographic refers to the notion that every event inscribes itself in countless ways. Think of a sundial, for example—a perfectly autographic device that displays information on itself. Inspired by such post-digital practices of visualization and evidence construction, Offenhuber describes an approach to visualization based on the premise that data is a material entity rather than an abstract representation. Emerson wrote, “Every act of the man inscribes itself in the memories of his fellows, and in his own manners and face.” In Autographic Design, Offenhuber introduces a model for design that emphasizes traces, imprints, and self-inscriptions, turning them into sensory displays.

In an age where misinformation is harder and harder to identify, Autographic Design makes an urgent and persuasive case for a different approach that calls attention to the production of data and its connection to the material world.
Introducing Autography 1
1 Traces and Modes of Trace-Making 27
2 Autographic Design Operations 49
3 Found Traces 67
4 Instrumentation--Tracing Atmospheres 93
5 Making Traces and Constructing Evidence 123
6 Autographic Environments 155
7 Signals 179
8 Conclusion: notes on Designing Autographics 201
Acknowledgments 213
Notes 215
Bibliography 241
Index 267