Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Automated Pattern Recognition of Communication Behaviour in Electronic Business Negotiations

  • Formāts: PDF+DRM
  • Sērija : Gabler Theses
  • Izdošanas datums: 19-Jan-2023
  • Izdevniecība: Springer Gabler
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783658405342
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 88,63 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: PDF+DRM
  • Sērija : Gabler Theses
  • Izdošanas datums: 19-Jan-2023
  • Izdevniecība: Springer Gabler
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783658405342
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

The world of digitalisation is changing the way how people and business companies communicate with each other. Electronic negotiations represent one of the most important forms of business communication and can influence the successes and failures of companies in a significant way, whether in interorganisational or intraorganisational processes. Analysing negotiation interactions to determine pattern-based peculiarities in the communication offers new value-adding information concerning the management of optimised communication processes, even though the machine-based processing of communication data bears a series of challenges. The present book develops a new approach to analyse the automated pattern recognition potential of Machine Learning methods in unstructured negotiation communication. It presents holistic research frameworks for the effective detection of structural patterns and reveals the pattern labelling potential in high-dimensional communication data by analytically implementing a series of Machine Learning methods.
Introduction.- Application of Data Mining Methods for Pattern
Recognition in  Negotiation Support Systems.- Advanced Maintenance of Data
Richness in Business Communication Data An Evaluation of Dimensionality
Reduction Techniques.- Analytical Comparison of Clustering Techniques for the
Recognition of Communication Patterns.- Pattern Labelling of Business
Communication Data.- Discussion and Outlook.- References.
Dr. Muhammed Fatih Kaya is a postdoctoral researcher at the Information Systems 1 department (Institute of Interorganisational Management and Performance) at the University of Hohenheim in Germany. His research interests include Machine Learning, Natural Language Processing, Text Mining, Recommender Systems and Electronic Negotiations.