Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Automotive Security Analyzer for Exploitability Risks: An Automated and Attack Graph-Based Evaluation of On-Board Networks

  • Formāts: EPUB+DRM
  • Izdošanas datums: 15-Mar-2024
  • Izdevniecība: Springer Vieweg
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783658435066
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 106,47 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: EPUB+DRM
  • Izdošanas datums: 15-Mar-2024
  • Izdevniecība: Springer Vieweg
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783658435066
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Our lives depend on automotive cybersecurity, protecting us inside and near vehicles. If vehicles go rogue, they can operate against the drivers will and potentially drive off a cliff or into a crowd. The Automotive Security Analyzer for Exploitability Risks (AutoSAlfER) evaluates the exploitability risks of automotive on-board networks by attack graphs. AutoSAlfERs Multi-Path Attack Graph algorithm is 40 to 200 times smaller in RAM and 200 to 5 000 times faster than a comparable implementation using Bayesian networks, and the Single-Path Attack Graph algorithm constructs the most reasonable attack path per asset with a computational, asymptotic complexity of only O(n * log(n)), instead of O(n²). AutoSAlfER runs on a self-written graph database, heuristics, pruning, and homogenized Gaussian distributions and boosts peoples productivity for a more sustainable and secure automotive on-board network. Ultimately, we enjoy more safety and security in and around autonomous, connected, electrified, and shared vehicles.
Introduction.- Basics and Related Work.- Models.- Single-Path Attack
Graph Algorithm.- Multi-Path Attack Graph Algorithm.- Conclusion.- References
Dr. Martin Salfer is an IT security researcher at TUM and a tech lead at an automaker. He earned his Ph.D. in IT Security from TUM, completed his M.Sc. with honours in Software Engineering at UniA/LMU/TUM, and obtained his B.Sc. in Computer Science from HM, with a study abroad at KPU in Vancouver, Canada, and ESIEA in Paris, France, and a research visit at NII in Tokyo, Japan. He is the lead author of 28 publications, including five IT security patents.