Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Bachelor bolognese – Erfahrungen mit der neuen Studienstruktur

  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 17-Jun-2009
  • Izdevniecība: Verlag Barbara Budrich GmbH
  • Valoda: ger
  • ISBN-13: 9783866497672
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 12,51 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
Bachelor bolognese – Erfahrungen mit der neuen Studienstruktur
  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 17-Jun-2009
  • Izdevniecība: Verlag Barbara Budrich GmbH
  • Valoda: ger
  • ISBN-13: 9783866497672
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Die Idee vom Hochschulraum Europa Das Buch handelt von den Erfahrungen mit dem Umbruch durch den sogenannten Bologna-Prozess, in dem sich die universitƤre Lehre seit etwa zehn Jahren befindet. HochschullehrerInnen, wissenschaftliche MitarbeiterInnen und Studierende aus Deutschland, Ɩsterreich und der Schweiz berichten darin von den VerƤnderungen und Wirkungen der neuen Studienstruktur, über die die breite Ɩffentlichkeit bisher wenig weiß.