Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Beckett's Intuitive Spectator: Me to Play

  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 59,47 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Beckett’s Intuitive Spectator: Me to Play investigates how audience discomfort, instead of a side effect of a Beckett pedagogy, is a key spectatorial experience which arises from an everyman intuition of loss. With reference to selected works by Henri Bergson, Immanuel Kant and Gilles Deleuze, this book charts the processes of how an audience member’s habitual way of understanding could be frustrated by Beckett’s film, radio, stage and television plays. Michelle Chiang explores the ways in which Beckett exploited these mediums to reconstitute an audience response derived from intuition.


1 Introduction
1(16)
1.1 Habit
5(1)
1.2 Intuition
6(3)
1.3 Loss
9(1)
1.4
Chapter Summary
10(7)
Bibliography
15(2)
2 The Intuition of Loss in Beckett's Radio Plays
17(34)
2.1 Intuiting Loss in the Audience's Mind-Space
18(8)
2.2 Blind Faith
26(9)
2.3 From the Periphery to an Intuitive Center
35(16)
Bibliography
48(3)
3 Film and the Ecstatic Spectator
51(42)
3.1 The Influence of Sergei Eisenstein
52(6)
3.2 From Habit Body to Ecstatic Being
58(12)
3.3 To Have Done with the Judgment of `God'
70(23)
Bibliography
89(4)
4 Time Out from the World: Respite in Beckett's Stage Plays
93(40)
4.1 Stratified Organism and Kantian Time
95(9)
4.2 Internal Duree
104(11)
4.3 Respite
115(18)
Bibliography
130(3)
5 The Disengaging Beckettian Television Audience and the Monument to Loss
133(52)
5.1 The Disengaging Beckettian Audience
134(15)
5.2 The Aesthetic of Loss and the Audience's Collective Amnesia
149(9)
5.3 Empathy
158(27)
Bibliography
179(6)
6 Conclusion
185(6)
Bibliography
190(1)
Index 191
Michelle Chiang is Assistant Professor of English at Nanyang Technological University, Singapore. Her research interest is in the intersection between literature and the Philosophy of Time and Mind.