Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Becoming A Stem Teacher: My Learning Journey

(Nanyang Technological University, Singapore), (Nanyang Technological University, Singapore), By (artist) (-)
  • Formāts: 180 pages
  • Izdošanas datums: 14-Dec-2023
  • Izdevniecība: World Scientific Publishing Co Pte Ltd
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9789811284465
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 101,44 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 180 pages
  • Izdošanas datums: 14-Dec-2023
  • Izdevniecība: World Scientific Publishing Co Pte Ltd
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9789811284465
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

"The road to becoming an integrated STEM teacher is a journey. As teachers, we oftentimes adopt different identities - some more general (like a form teacher), while others are more specific (like a science or mathematics teacher). These identities are interwoven into our teaching experiences and influence our self-confidence, self-knowledge, and sense of being. In integrated STEM learning, we can similarly examine how our ideas of monodisciplines (science, mathematics or technology) can be featured whenintegrated with the learning and practices of other disciplines. This STEM education journal aims to be a companion, or a guiding 'voice' if you will, for anyone who wishes to embark on this journey from being to becoming a competent STEM teacher. Becoming an integrated STEM teacher requires time. As such, this book is designed for use in two ways - (1) as a guide in the user's personal learning journey, and (2) as a companion for professional development communities. Six integrated STEM activities are presented as separate chapters, each with a probe, images of STEM inquiry in the form of a vignette, an instructional model, and suggested instructional strategies. These lesson ideas are tried and tested activities that require learners to connect deep domain knowledge and STEM inquiry skills to solve complex, persistent and extended problems. Questions for reflection, spaces for journalling, QR codes of videos and customizable teaching resources facilitate implementation of the STEM lessons ideas suggested"--