Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Behavioural Economics

  • Formāts: EPUB+DRM
  • Sērija : Hot Science
  • Izdošanas datums: 07-Jan-2021
  • Izdevniecība: Icon Books
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781785786457
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 6,75 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: EPUB+DRM
  • Sērija : Hot Science
  • Izdošanas datums: 07-Jan-2021
  • Izdevniecība: Icon Books
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781785786457

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

For centuries, economics was dominated by the idea that we are rational individuals who optimise our own ‘utility’. Then, in the 1970s, psychologists demonstrated that the reality is a lot messier. We don’t really know what our utility is, and we care about people other than ourselves. We are susceptible to external nudges. And far from being perfectly rational we are prone to ‘cognitive biases’ with complex effects on decision-making, such as forgetting to prepare for retirement. David Orrell explores the findings from psychology and neuroscience that are shaking up economics – and that are being exploited by policy-makers and marketers alike, to shape everything from how we shop for food, to how we tackle societal happiness or climate change. Finally, he asks: is behavioural economics a scientific revolution, or just a scientific form of marketing?

Is behavioural economics a scientific revolution, or just a scientific form of marketing?
Introduction 1(4)
1 Stay or Go?
5(12)
2 The Rational (ish) Animal
17(16)
3 Too Much Information
33(18)
4 Prospect Theory
51(18)
5 `Paradoxes'
69(22)
6 The Pleasure Machine
91(24)
7 Safety in Numbers
115(20)
8 The Big Picture
135(32)
Further reading 167(6)
Index 173
David Orrell is a scientist and writer of books on science and economics. His latest books are Economyths: 11 Ways Economics Gets It Wrong (Icon Books, 2017), and Quantum Economics: The New Science of Money (Icon Books, 2018).