Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Beyond the Learning Organisation: Paths of Organisational Learning in the East German Context

  • Formāts: 210 pages
  • Sērija : Routledge Revivals
  • Izdošanas datums: 01-Nov-2017
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781351729963
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 62,60 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 210 pages
  • Sērija : Routledge Revivals
  • Izdošanas datums: 01-Nov-2017
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781351729963
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This title was first published in 2000. In contemporary management literature, the idea that managers and organizations should learn and provide widespread capabilities for learning to learn is gaining popularity. Some see reflexive thinking and learning as being the proper response to the transformation of industrial society. However, this study is not concerned too much with the reasons for learning, but is more about how actors and groups of actors actually learn and the resources at their disposal for learning. The study aims to show that differences in social context do matter, and analyzes the organizational learning process in the political and social transformation of East Germany.

List of Figures and Tables, List of Abbreviations, List of Interview Partners, Acknowledgements,
1. Introduction,
2. Theories of Organisational Learning, Institutional Settings and Enactment,
3. Research Design, Company Cases and Methods of Investigation,
4. Trajectories of Learning in Three East German Companies,
5. A Systematic Comparison of the Cases,
6. Intertwining Organisational Learning and Institutional Settings, References
Geppert, Mike