Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Beyond Spatial Montage: Windowing, or the Cinematic Displacement of Time, Motion, and Space

(Savannah College of Art and Design, USA)
  • Formāts: 182 pages
  • Izdošanas datums: 19-Feb-2016
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781317359142
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 50,08 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Bibliotēkām
  • Formāts: 182 pages
  • Izdošanas datums: 19-Feb-2016
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781317359142
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Beyond Spatial Montage: Windowing, or the Cinematic Displacement of Time, Motion, and Spaceoffers an extended discussion of the morphology and structure of compositing, graphic juxtapositions, and montage employed in motion pictures. Drawing from the history of avant-garde and commercial cinema, as well as studio-based research, here media artist and theorist Michael Betancourt critiques cinematic realism and spatial montage in motion pictures. This new taxonomic framework for conceptualizing linkages between media art and narrative cinema opens new areas of experimentation for today’s film editors, motion designers, and other media artists.

List of Illustrations
ix
1 Introduction
1(18)
Definitions and Scope
3(2)
The "Image Animation Problem"
5(3)
The Taxonomic Approach
8(1)
Affect
9(1)
Motion Graphics
10(4)
Scope of Analysis
14(5)
2 Realism
19(32)
The Long Take
22(4)
Animation
26(2)
Abstraction
28(7)
Montage and Editing
35(3)
Realism versus Reality
38(7)
Simultaneous Action
45(6)
3 Windowing
51(14)
Conceptual Framework
52(3)
Multiple Image Compositions
55(1)
Technological Production
55(1)
Limited Scope in Manovich's Theorization
56
Windowing
57(14)
4 Taxonomy
65(50)
Time---Motion---Space Displacement
66(4)
Motion---Space Displacement (Mirroring)
70(14)
Time---Space Displacement
84(20)
Time---Motion Displacement (Step-Printing)
104(7)
Interdependence of Types
111(4)
5 Conclusions
115(8)
Commercial and Noncommercial Forms
117(2)
Theory and Praxis
119(4)
Appendix
123(42)
Semiotics of Morphology and Structure
125(1)
Application
126(36)
Aesthetics Are History
162(3)
Index 165
Michael Betancourt, Ph.D. is an artist, historian, theorist, and professor at the Savannah College of Art and Design in Savannah, Georgia. He is the author of The ____________Manifesto, The History of Motion Graphics, and The Critique of Digital Capitalism. Michael has exhibited internationally, and his work has been translated into Chinese, French, Greek, Italian, Japanese, Persian, Portuguese, and Spanish.