Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Bibliographies and Overviews

Edited by (University of Durham, UK), Edited by , Edited by , Edited by
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 500,92 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Bibliotēkām

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This volume forms part of a five volume set charting the progress of the nineteenth century movement, which was instrumental in establishing international guidelines for the teaching of modern languages. It was during this period that for the first time, co-operation between phoneticians and teachers culminated in the publication of works that were instrumental in establishing the 'applied linguistic' approach to language teaching in the twentieth century. For the first time, too, the new science of psychology influenced a scientific theory of second language acquisition. The Reform Movement attracted support across Europe, spurring the development of new professional associations and journals. In turn, the publication in these journals of reports of innovative practice contributed to a greater sense of autonomy and professionalism among modern language teachers, who had hitherto tended to live under the shadow of classical language teaching. The practical innovations and theoretical suggestions for the foreign language teaching, although rooted in the nineteenth century, still have relevance today.
VOLUME V BIBLIOGRAPHIES AND OVERVIEWS -- Introduction to Volume V -- 1
Hermann Breymann -- Die neusprachliche Reform-Literatur von 18761893: Eine
bibliographisch-kritische Übersicht, Leipzig: Deichert,
1895. -- 2 Hermann
Breymann -- Die neusprachliche Reform-Literatur von 18941899: Eine
bibliographisch-kritische Übersicht, Leipzig: Deichert,
1900. -- 3 Wilhelm
Viėtor -- Die Methodik des neusprachlichen Unterrichts: ein geschichtlicher
Überblick in vier Vorträgen, Leipzig: Trübner,
1902. -- 4 Leopold Bahlsen --
The Teaching of Modern Languages, translated by M. Blakemore Evans, 2nd ed.,
Boston: Ginn, 1905.
A. P. R Howatt, Richard C. Smith