nav atļauts
nav atļauts
Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).
Nepieciešamā programmatūra
Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)
Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)
Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.
Acknowledgments
1. Memory as reinvention in Kazuo Ishiguro's The Remains of the Day
2. Visionary disenchantment: Accessing second sight in The Kindly Ones
3. An exemplary Bildungsheld: Bringing diaspora home in Daniel Stein Interpreter
4. Unofficial education and the promotion of active readership in two Holocaust themed novels for children: Hitler's Daughter and The Boy in the Striped Pyjamas
5. The Counterfeiters as Bildungsfilm: Allegorizing Jewish history
6. A protagonist for dark times: Repurposing memory and the future of civil courage in Margarethe von Trotta's biopic Hannah Arendt
Conclusion
Notes
Bibliography
Index