Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Biokerosene: Status and Prospects

Edited by , Edited by
  • Formāts: EPUB+DRM
  • Izdošanas datums: 09-Aug-2017
  • Izdevniecība: Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. K
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783662530658
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 213,54 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: EPUB+DRM
  • Izdošanas datums: 09-Aug-2017
  • Izdevniecība: Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. K
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783662530658

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This book provides a detailed overview of aspects related to the overall provision chain for biokerosene as part of the global civil aviation business. Starting with a review of the current market situation for aviation fuels and airplanes and their demands, it then presents in-depth descriptions of classical and especially new types of non-edible biomass feedstock suitable for biokerosene provision.  Subsequent chapters discuss those fuel provision processes that are already available and those still under development based on various biomass feedstock materials, and present e.g. an overview of the current state of the art in the production of a liquid biomass-based fuel fulfilling the specifications for kerosene. Further, given the growing interest of the aviation industry and airlines in biofuels for aviation, the experiences of an air-carrier are presented. In closing, the book provides a market outlook for biokerosene. Addressing a broad range ofaspects related to the pros and cons of biokerosene as a renewable fuel for aviation, the book offers a unique resource.
Background.- Feedstock.- Conversion Routes.- Fuel Standards, Quality Control and Kerosene Markets.- Experiences.
Professor Dr. Martin Kaltschmitt, Technical University Hamburg-HarburgUlf Neuling, Technical University Hamburg-Harburg