Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Black and White Lies: Self-Exposures: Some Long, Some Short, Some Indecent

  • Formāts: 224 pages
  • Sērija : Imprint Lives
  • Izdošanas datums: 01-Nov-2024
  • Izdevniecība: Angus & Robertson
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781925706772
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 5,63 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
Black and White Lies: Self-Exposures: Some Long, Some Short, Some Indecent
  • Formāts: 224 pages
  • Sērija : Imprint Lives
  • Izdošanas datums: 01-Nov-2024
  • Izdevniecība: Angus & Robertson
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781925706772

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

...Two years ago, however, I 'rediscovered' my old friend in Sydney where he lived with his wife and an impressive collection of books and pictures. More than any other British photographer, Lewis Morley, it seems to me, has captured the spirit of his time. In the sixties he saw all of us, whether from the world of theatre, literature, music or fashion, with the detached eye of an outsider. This, coupled with his intelligence, humour and technical brilliance, has given us a gallery of portraits which is not merely an historical document but a poetic chronicle of an exciting age. - Barry Humphries, 1992, from the Introduction