Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Body Language for Competent Teachers

  • Formāts: 228 pages
  • Izdošanas datums: 02-Sep-2003
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781134919482
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 53,84 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 228 pages
  • Izdošanas datums: 02-Sep-2003
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781134919482

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Clearly illustrated, this book aims to show new teachers how to use gesture, posture, facial expression and tone of voice effectively to establish a good relationship with the classes that they teach.

Non-verbal skills are invaluable for teachers in getting their own messages across to classes and understanding the messages pupils are sending them.
Here an educational psychologist and a classroom teacher join forces to show new teachers in particular how to use gesture, posture, facial expression and tone of voice effectively to establish a good relationship with the classes that they teach. Each chapter is illustrated with clear drawings of pupils and teachers in common classroom situations and accompanied by training exercises aimed at improving the new teacher's ability to observe both her class and her own practice.
A section at the end of the book gives suggested solutions to some of the exercises and the final chapter, addressed to staff responsible for their colleagues' professional development, provides suggestions for half and whole day courses.
Acknowledgements Notes Who This Book is For
1. Introduction
2. What is Nonverbal Communication?
3. Stage Directions and Props
4. Pupil Behaviour and Deviancy
5. The Meaning of Pupils' Nonverbal Signals
6. Getting Attention
7. Conveying Enthusiasm
8. Confrontations; or the Empire Strikes Back
9. Relationships with Individual Children
10. Implications for Trainers Answers Further Reading References Author Index Subject Index
Chris Caswell, Sean Neill