Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Brazilian Horror Cinema in the Twenty-First Century: Neo-Fascism, Disaffection, Resistance

Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 25,04 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
Brazilian Horror Cinema in the Twenty-First Century: Neo-Fascism, Disaffection, Resistance
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Brazil's pressing socio-political questions as seen through the country's horror-film-influenced audio-visual production between 2008 and 2022.Since the 2008 release of Embodiment of Evil, the third instalment in the Coffin Joe trilogy, which began with At Midnight I'll Take Your Soul, Brazil's audiovisual industry has been producing an increasing number of unsettling, often violent and frequently dystopian films, reflecting the wide-ranging social, cultural, environmental and economic problems the country is facing.This edited volume by scholars from Brazil, the United Kingdom and the United States discusses a broad selection of Brazilian audio-visual productions released between 2008 and 2022 which, through their use of aesthetic and narrative devices borrowed from horror cinema, shed light on the country's pressing socio-political questions. Mostly by first-time directors, these productions bear witness to a second 'Golden Age' of Brazilian horror cinema (reflected in new, specialised festivals such as CineFantasy, RioFan, CRASH and Fantaspoa) and ultimately serve to illustrate, in audio-visual form, the tensions at the heart of Brazilian society in the second decade of the twenty-first century.