Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Broadcasting in Mexico

  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 35,05 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Broadcasting in Mexico (1979) traces the birth and growth of Mexico’s broadcasting services against the background of its geographical, cultural, demographic, economic and political structure.



Broadcasting in Mexico (1979) traces the birth and growth of Mexico’s broadcasting services against the background of its geographical, cultural, demographic, economic and political structure. The development of Mexican radio and television has been characterised by innovation and experiment by both government and private enterprise, and sometimes the country has been the beneficiary of these efforts and sometimes the victim. Up to a certain point, the cultural infrastructure of the country itself dictated the path taken by the media, although there have been temptations to imitate the established structure of other countries.

1. National Environment for Broadcasting
2. The Advent and Development
of Broadcasting in Mexico
3. Broadcasting Structures and Regulatory Frames
4.
Commercial and Non-Commercial Radio
5. Commercial and Non-Commercial
Television
6. The Future of Mexican Broadcasting
Luis Antonio de Noriega and Frances Leach