Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Broadcasting and Society 1918-1939

  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 35,05 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Broadcasting and Society (1983) is a critical examination of the social changes brought about by radio broadcasting in the crucial and formative stages between 1918 and 1939 – whether broadcasting was successful in keeping people better informed, in introducing wider interests, and its influence on social behaviour.



Broadcasting and Society (1983) examines the power of radio broadcasting as a medium of instant communication and entertainment. It is a detailed and critical examination of the social changes brought about by radio broadcasting in the crucial and formative stages between 1918 and 1939 – whether broadcasting was successful in keeping people better informed, in introducing wider interests, and its influence on social behaviour.

1. Listening Patterns
2. The Means of Listening
3. Wireless
Organisations
4. The Broadcasters
5. Listener Research
6. Broadcasting and
Society
7. Mass Listening
8. Broadcasting and Leisure
9. Assessment