Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Broadening Horizon: Essays on Environment, Culture, Identity and Myth in the Game Franchise

  • Formāts: 286 pages
  • Sērija : Studies in Gaming
  • Izdošanas datums: 13-Feb-2025
  • Izdevniecība: McFarland & Co Inc
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781476654584
Citas grāmatas par šo tēmu:
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 42,57 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 286 pages
  • Sērija : Studies in Gaming
  • Izdošanas datums: 13-Feb-2025
  • Izdevniecība: McFarland & Co Inc
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781476654584
Citas grāmatas par šo tēmu:

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Increasingly, digital games center their narratives during or immediately after the apocalypse. In 2017, Horizon Zero Dawn offered a new take on the end of the world, and Horizon is now a multi-game, multimedia franchise, with comic books, a board game and a forthcoming Netflix series.

This collection analyzes the Horizon franchise and its presentation of the apocalypse, ecology, gender, history and more. Game story and game mechanics are fundamental to each chapter, and contributors offer a close reading--or close playing--of the games from perspectives as diverse as hauntology, postcolonialism, contemporary feminism, and historiography. This first collection on the Horizon franchise argues that we now live in an Apocalyptic period in the same way previous periods were known as Romantic, Modernist or Realist Periods, and makes the case that Horizon belongs at the crest of this new Apocalyptic Period and at the center of contemporary gaming and of Game Studies.