Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Business Anthropology: The Basics

  • Formāts: 210 pages
  • Sērija : The Basics
  • Izdošanas datums: 15-Dec-2023
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781003812630
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 25,04 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: 210 pages
  • Sērija : The Basics
  • Izdošanas datums: 15-Dec-2023
  • Izdevniecība: Routledge
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781003812630

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

Business Anthropology: The Basics is an accessible and engaging introductory text organized around key issues in the field. It introduces readers to the application of anthropological theory and practice to real world examples in industry and will assist students in developing awareness, skill, and perspectives to help address real life situations they encounter in the world.

Topics covered include:

  • Defines applied, design and digital anthropology
  • Explains key research methods and approaches used in industry, government, and non-profit sectors
  • Investigates issues internal to an organization that assist in managing change
  • Covers topics like marketing communications, user experience, product development and entrepreneurship
  • Explains ways for organizations to partner and interact with communities, economics and politics to implement change
  • Discusses approaches to encourage public conversation about social issues

Business Anthropology: The Basics is an essential read for students and faculty approaching the subject for the first time.



This book is an accessible and engaging text organized around key issues in the field. It introduces readers to the application of anthropological theory and practice to real world examples in industry and will assist students in developing awareness, skill, and perspectives to address real life situations they encounter.

1. Introduction to Business Anthropology

2. Methodologies of Cultural Analysis

3. Anthropology in Consumer Research

4. Organizational Anthropology

5. Design Anthropology

6. A Digital Anthropology approach to Culture

7. Conclusion
Timothy de Waal Malefyt is Clinical Professor of Marketing at the Gabelli School of Business, Fordham University, New York. A trained anthropologist with over 15 years of corporate experience in advertising firms, he teaches consumer insights and business anthropology to help students understand issues and solve problems.