Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Business Development: From Strategic Planning to Online Business Success: Master Business Intelligence, E-Commerce Strategies, and Enterprise Architecture - A Practical Guide for Innovation and Entrepreneurship in the Digital Age

  • Formāts: EPUB+DRM
  • Izdošanas datums: 08-Dec-2024
  • Izdevniecība: tredition GmbH
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783384450432
  • Formāts - EPUB+DRM
  • Cena: 9,62 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: EPUB+DRM
  • Izdošanas datums: 08-Dec-2024
  • Izdevniecība: tredition GmbH
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9783384450432

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

This comprehensive guide provides practical insights into modern business development, combining traditional business administration principles with cutting-edge digital strategies. The book is structured in four main sections, covering essential aspects of building and growing a successful business in the digital age:1. Business Fundamentals- Detailed guidance on creating effective business plans- Step-by-step approach to market analysis and financial planning- Practical advice on choosing legal structures and establishing operations2. Business Management- Strategic and operational management techniques- Implementation of enterprise architecture frameworks- Enterprise risk management strategies- Leadership and personnel development methods3. Marketing and Sales- Development of e-commerce business strategies- Integration of online business models- Customer acquisition and retention techniques- Implementation of CRM systems and sales optimization4. Business Intelligence and Technology- Data analysis and decision support systems- KPI definition and automated reporting- Technology infrastructure planning- Data security and complianceThis guide is particularly valuable for:- Entrepreneurs starting a small business- Business administrators seeking to expand online- Managers implementing e-commerce solutions- Professionals interested in innovation and entrepreneurshipReaders will learn how to:- Develop sustainable business models- Implement effective commerce strategies- Utilize business intelligence tools- Create robust enterprise architectures- Manage digital transformation processesThe content combines theoretical frameworks with practical applications, making it suitable for both newcomers and experienced professionals in business development.