Atjaunināt sīkdatņu piekrišanu

E-grāmata: Business Intelligence: A Managerial Approach, Global Edition

3.68/5 (66 ratings by Goodreads)
  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 27-Sep-2017
  • Izdevniecība: Pearson Education Limited
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781292220567
  • Formāts - PDF+DRM
  • Cena: 55,09 €*
  • * ši ir gala cena, t.i., netiek piemērotas nekādas papildus atlaides
  • Ielikt grozā
  • Pievienot vēlmju sarakstam
  • Šī e-grāmata paredzēta tikai personīgai lietošanai. E-grāmatas nav iespējams atgriezt un nauda par iegādātajām e-grāmatām netiek atmaksāta.
  • Formāts: PDF+DRM
  • Izdošanas datums: 27-Sep-2017
  • Izdevniecība: Pearson Education Limited
  • Valoda: eng
  • ISBN-13: 9781292220567

DRM restrictions

  • Kopēšana (kopēt/ievietot):

    nav atļauts

  • Drukāšana:

    nav atļauts

  • Lietošana:

    Digitālo tiesību pārvaldība (Digital Rights Management (DRM))
    Izdevējs ir piegādājis šo grāmatu šifrētā veidā, kas nozīmē, ka jums ir jāinstalē bezmaksas programmatūra, lai to atbloķētu un lasītu. Lai lasītu šo e-grāmatu, jums ir jāizveido Adobe ID. Vairāk informācijas šeit. E-grāmatu var lasīt un lejupielādēt līdz 6 ierīcēm (vienam lietotājam ar vienu un to pašu Adobe ID).

    Nepieciešamā programmatūra
    Lai lasītu šo e-grāmatu mobilajā ierīcē (tālrunī vai planšetdatorā), jums būs jāinstalē šī bezmaksas lietotne: PocketBook Reader (iOS / Android)

    Lai lejupielādētu un lasītu šo e-grāmatu datorā vai Mac datorā, jums ir nepieciešamid Adobe Digital Editions (šī ir bezmaksas lietotne, kas īpaši izstrādāta e-grāmatām. Tā nav tas pats, kas Adobe Reader, kas, iespējams, jau ir jūsu datorā.)

    Jūs nevarat lasīt šo e-grāmatu, izmantojot Amazon Kindle.

For courses on Business Intelligence or Decision Support Systems. A managerial approach to understanding business intelligence systems. To help future managers use and understand analytics, Business Intelligence provides students with a solid foundation of BI that is reinforced with hands-on practice.
Chapter 1   An Overview of Business Intelligence, Analytics, and Data
Science  

Chapter 2   Descriptive Analytics I: Nature of Data, Statistical Modeling,
and Visualization 

Chapter 3   Descriptive Analytics II: Business Intelligence and Data
Warehousing  

Chapter 4   Predictive Analytics I: Data Mining Process, Methods, and
Algorithms   

Chapter 5   Predictive Analytics II: Text, Web, and Social Media

Chapter 6   Prescriptive Analytics: Optimization and Simulation

Chapter 7   Big Data Concepts and Tools   

Chapter 8   Future Trends, Privacy and Managerial Considerations in Analytics